Czym jest marketing sieciowy XXI wieku?

Wielu ludzi podchodzi bardzo sceptycznie do marketingu w sieci. Jak już wcześniej wspominałem, ja również byłem jedną z tych osób i nawet nie chciałem słyszeć o czymś takim jak biznes internetowy. Czasy się jednak zmieniają.

Zainteresowałem się pomnażaniem pieniędzy, ponieważ uważam, że trzeba myśleć przyszłościowo, inwestować i pomnażać kapitał (aktywa). Pieniądze nigdy nie lubią spać i muszą być w obrocie.

Po tym jak dowiedziałem się o alternatywnych metodach inwestycyjnych opartych marketing sieciowy, nie zastanawiałem się długo: Czy zainwestować i chwilowo zacisnąć pasa, by mieć po paru latach dobry pasywny przychód? Czy wydać te pieniądze na jakieś pierdoły typu alkohol, słodycze, lepszy model telefonu, ubrania, kosmetyki…?

 

Dlaczego to wszystko piszę? Bo uważam, że trzeba uświadamiać ludzi, że taka opcja istnieje i jest to być może dobry sposób dla osób niepełnosprawnych, którzy siedzą w domu lub matek/ojców z dziećmi, mogących myśleć, że opiekując się i siedząc wyłącznie w jedym miejscu są bezużyteczni. Nic prawdopodobnego. Każdy na tym świecie może zrobić coś użytecznego i dobrego.

Jednym z obszarów, które mnie zainteresowały to wyżej wspominany marketing sieciowy, o którym mówi Robert Kiyosaki – autor książki “Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec”. Opowiada on o tym czym jest marketing sieciowy XXI wieku i jak on działa. Obejrzyj proszę poniższe wideo:

I na koniec konkluzja…

Warto starać się świadomie wpływać na bieg wydarzeń omijając przeszkody oraz blokady. Największą przeszkodą i blokadą jest większość ludzi, którzy zamiast motywować to narzekają nic przy tym nie robiąc jak również my…sami, gdy ich słuchamy.

6 myśli nt. „Czym jest marketing sieciowy XXI wieku?

Dodaj komentarz